Monday, July 8, 2013

Selamat Datang Ramadhan

Assalamualaikum readers....

Tinggal beberapa hari lagi ramadhan mula menampakkan dirinya, Semoga ramadhan yang bakal tiba ini lebih baik daripada yang terdahulu. Bagiku sendiri, ramadhan kali ini lagi terasa manisnya kerana aku akan berpuasa bersama dengan ahli keluarga setelah 2 tahun berpuasa bersama kawan kawan. Ianya agak Epic. Huhu..

Tahun ini, tanggungjawap aku terhadapa keluarga yang akan memungkinkan aku untuk bangun awal. Kalau sebelum ini, sahur itu entah ya entah tidak, aku main langgar, tahun ini jangan harap aku cuba untuk skip sahur aku. Memang confirm kena marah.. waakakakakaka.. Bekerja di waktu puasa, semoga kita diberi hidayah dan ganjaran setimpal dengan usaha kita. :)

Selamat berpuasa semua.. Jaga solat dan ibadah kita :)

0 comments:

Post a Comment

thanks for commenting >.<