Wednesday, July 24, 2013

Aku La Kotak Kosong

Setelah sekian lama menggunakan nama Cahaya Afina, yang sebenarnya semakin sebati dalam diri, aku mula berubah arah ~ Memilih Kotak Kosong sebagai nama pena ku yang entah ke berapa :P Walah walah walah.. post kali ini tidak bermakna apa apa, sekadar untuk membuang masa sementelah aku hanya mempunyai masa hanya 2 hari saja lagi untuk melenjan internet opis dengan sepuas hati nya. Wakakakakaka



Hehehe.. bagaimana? Apakah yang anda fikir bila ini yang aku katakan sebagai KoTak KosoNg? Meminta simpati? Keseorangan? Owh.. Tidak sama sekali. Dulu blog medan untuk aku meluahkan perasaan serta perasan.. Huhu.. Tapi kini, blog menjadi medan untuk aku berkongsi segala ilmiah yang aku temui dan pelajari saban hari. Bukan sekadar terhad pada ilmu perubatan. (Mentang - mentang lah diari che misi la kan). Sekarang zaman alaf baru, pemikiran kita khususnya harus berada diluar kotak pemikiran manusia. Bukan di luar kotak kosong. Hihi

Kadang kala aku menghilang, bukan apa.. Encik Hubby tidak berapa suka aku menonjolkan diri, menagih simpati katanya. Hendak ku terangkan perjuangan, mungkin dia tidak akan faham. Jadi, biarlah buat sementara waktu aku umpama ikan yang lemas di daratan. Hehehe.. Susah untuk aku membuang tabiat untuk menaip sebenarnya, tapi aku lebih menyintai bidang lain. >.<
29. Julai. 2013, akan bermula pula lembaran baru yang sebenarnya bagi seorang Puan Misi. 
Wala.. sebenarnya takdela teruja sampai begitu sekali kan...ʝα∂ι, κɛƨιмρʋαℓαииʏα ʝαиɢαи ρɛяcαʏα ρα∂α σяαиɢ ɢιℓα. κʋικʋικʋι.. ha.. ngan tulisan terus jadi tak berapa nak betul. 

0 comments:

Post a Comment

thanks for commenting >.<