Tuesday, December 18, 2012

Adat seorang student

Panas! Luar dalam aku sakit hati, niat asal aku cuba nak update blog dengan info berkenaan dengan antenatal, tapi bila dah rakan pelatih beritahu aku satu berita yang menyakitkan hati, langsung aku tak boleh nak buat apa. Jammed terus saraf kat otak aku. Adat seorang student.

Alkisahnya begini, kolej aku yang gah gemilang tu mempunyai peraturan yang ketat gila. Bermalam diluar cuma boleh sebulan sekali dan kalau outing kena masuk kolej sebelum pukul 7pm. So, memandang aku dah senior, aku kena praktikal kat luar. Bila dah kat luar, takkan aku nak duduk je kat dalam asrama tempat aku praktikal sedangkan rumah aku dekat gile dengan kawasan aku praktikal. Aku balik setiap minggu. Malang agaknye nasib aku minggu lepas, aku terkantoi ngan Lecture. Bila dah kecoh, aku pon diarahkan untuk buat surat tunjuk sebab. Dan hari ini, aku mendapat satu lagi berita, bahawasanya, penyelaras aku tahu la aku keluar secara haram. Dan, aku dilarang untuk balik selama sebulan berkuat kuasa bulan januari. Warghh!!!!!! Benggang gila la aku. Disebabkan ni seorang student, maka aku pun terpaksa lah akur dengan kehendak pemerintah kuku besi. Wargh!

Takde mood siot!

1 comments:

Kreativ said...

aw.. :(
jia you..

Post a Comment

thanks for commenting >.<